HEIM


Jeg vil synge for Herren hele livet, og prise min Gud så lenge jeg er til. Måtte Herren ta vel imot mitt kvad, så jeg kan glede meg i Ham!




Velkommen!

Hyggelig at du ser innom!

Midt mellom sjø og fjell ligger Molde domkirke, der jeg er så heldig å få sitte på orgelkrakken. I dette storslåtte nordvestlandske landskapet er det også jeg finner inspirasjon til musikalsk forkynnelse gjennom gudstjenester og konserter. Her  kan du lese litt mer om hva jeg driver med og hvorfor...